Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 09:49:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/05154 aadressile Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Künnapuu 
tn 116, Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Künnapuu tn 116, Harju 
maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Künnapuu tänav T5, Harju maakond, 
Tallinn, Pirita linnaosa, Künnapuu tänav T5, Harju maakond, Tallinn, Pirita 
linnaosa, Künnapuu tn 116// Künnapuu tänav T5, Harju maakond, Tallinn, 
Pirita linnaosa, Künnapuu tn 116// Künnapuu tänav T5// Purde tn 32 
(Miljööteraapiakodu, Piirdeaed, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
Sademeveekanalisatsiooni torustik, Drenaažitorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lastekodu

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27048782>  (menetlus nr: 
430528), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister